מסע ילדיכם שני ינקוביץ 6/7-21/7/19

ערב טוב הורים יקרים

מחר זה קורה

אחכה לכם בשעה  06:15 בטרמינל 3 ליד עמוד D33

לא לשכוח: תיק גב וקופוצ'ון שקיבלתם בגיבוש, דרכון, קצת נישנונים לדרך (מחכה לנו יום ארוך)

*בקשה נוספת: מזכירה שכחלק מפרוייקט שלקחנו על עצמנו של הכנת צ'ופרים לכל יום אשמח שכל הורה ישלח לי לפרטי  תמונה משפחתית + מכתבון קטן שאדפיס במרכז (משהו קטן  מהבית שיתן קצת אנרגיות)

מחכה לכם

07/07/2019

הורים יקרים, עוד רגע טסים! אנחנו בטוב ובנעימים נעדכן כשננחת (שעת נחיתה מתוכננת 13:35 ושעון ישראל 15:35) אדיוס ישראל

פה יש להכניס תמונה שרשמתי עליה "תמונה אחרי הודעת עוד רגע טסים"

צהריים טובים!

נחתנו בזה הרגע

תיכף נתחיל לרדת מהמטוס, נפגוש את מאתיו מהמרכז ונעדכן מיד כשנגיע למרכז!

בינתיים, שולחים געגועים

הורים יקרים, הגענו למרכז בשלום

עייפים אך מרוצים

אנחנו בדרך לארוחת ערב שמיד אחריה תהיה לנו פעילות חברתית שבסופה נעלה לישון

תודה על הסבלנות! הייתם נהדרים

08/07/2019

הורים קרים!

יום עמוס וגדוש בחוויות עבר עלינו, התחלנו אותו במבחנים

משם המשכנו לסיור קצר להכיר את האיזור בו אנחנו שוהים בשבועיים הקרובים (אפילו ראינו שועל שקפץ לביקור )

נסענו ללונדון והסתובבנו ב Covent GardenובsquareLeicester וצ'יינה טאון,  היה מטורף , הנה קצת תמונות מהיום שלנו

כעת אנו מתגבשים עם הקבוצות ממדינות שונות בעולם

יש להוסיף תמונות שאכתוב עליהם  "היום השני "

09/07/2019

הורים שלנו יקרים!

היום שובצנו לכיתות , התחלנו את הלימודים עם המורים בכיתות האישיות

אחר כך יצאנו לטייל ב Tower of London-טירה מימי הביניים עם היסטוריה עקובה מדם של מאות שנים, ומשכן לתכשיטי הכתר הבריטי וחיילי המשמר המלכותי המפורסם.היה כיף ממש!!

עכשיו יוצאים לטורניר תלמידים vs מורים

יאללה קצת תמונות

10/07/2019

הורים יקרים!

היום היינו ביום טיול ארוך, ביקרנו בקנטרבורי ובאתרים ההיסטוריים שלה,  טיילנו במידרחוב בשוק צבעוני של פירות המשכנו לכיוון הקתדרלה לאורך תעלה יפיפיה

הסתובבנו ברחובות וחזרנו לערב ברביקיו

מחר הילדים מציגים בכיתות את הפרזנטציות שלהם, מתרגשים  ומתכוננים -עוד מדרגה בהעצמת הביטחון והעצמאות שלנו

11/07/2019

הורים יקרים התחלנו את היום בלימודים כרגיל ומשם המשכנו ליום פעילויות וחוגים במרכז ביניהם יצירה שחייה ומשחקי ספורט בדשא, בין היתר הצוות המקומי איתגר אותנו להתנהל בשפה האנגלית עם חברים ממדינות שונות,

12/07/2019

שבת שלום לכולם!

היום סיכמנו שבוע של לימודים ויצאנו אל סופש ארוך ומלא טיולים

עברנו ליד הפרלמנט הבריטי  ומשם לביג בן עלינו ללונדון איי והשקפנו על לונדון מלמעלה, לבקר בכיכר פיקדילי וכמובן איך אפשר בלי מוזיאון המדע

כרגע עוד בלונדון מבלים ונהנים (טוב, ככה זה שהמרכז נמצא ממש קרוב ללונדון, מספיקים למצות אותה ביום)

13/07/2019

שבוע טוב הורים יקרים!

היתה לנו שבת נפלאה, אכלנו ארוחת בוקר מאוחרת, נסענו לארמון המלכה שם פגשנו את שומרי הסף מקרוב, הספקנו לשוט בתמזה

14/07/2019

ארמון המלכה צפינו בטקס חילופי משמרות מרגש משם המשכנו לשוק הקמאדן

15/07/2019

הורים יקרים הגענו לארוחת הערב אחרי יום עמוס, חזרנו לשיגרת לימודים והתחלנו את היום בלימוד בכיתות אחרי ארוחת הצהריים נסענו למוזיאון הבריטי ומשם לרחוב אוקספורד (מתארים לעצמכם שההתרגשות הייתה בשיאה)

16/07

הורים יקרים

היום התחיל בארוחת בוקר ולימודים כרגיל… אחרי הלימודים היינו בגלריה הלאומית ומשם ל Southbank, צפינו בסרט תלת מימד מגניב משם הלכנו יחד לאכול במסעדת סושי עם מנות שמסתובבות סביב השולחנות, היה ממש שווה ועכשיו בדרך למרכז עייפים אך מרוצים

17/07

אז היום היה לנו יום נוסף של כיף, התחלנו בלימודים ומשם ללונדון (אייקון אישה רוקדת )

היינו בקנזינגטון  בהייד פארק

18/07

הורים יקרים

היום התחיל כרגיל בלימודים אח"כ נסענו למוזיאון מאדם טוסו שם פגשנו את כל הכוכבים מקרוב סוף סוף, חזרנו לארוחת ערב טעימה ועכשיו…תחרות כשרונות צעירים

19/07

הורים אהובים שלנו

היום היה היום המרגש שמסכם את השבועיים האלה, סיימנו רשמית את הלימודים, עם פרזנטציות מדהימות וחלוקת תעודות בטקס מרגש

המשכנו לטיול של פתיחת סופ"ש לחנות m&m  וחנות הלגו

עכשיו בדרך לערב דיסקו במרכז שולחים לכם געגועים ושבת שלום

20/07/2019

הורים אהובים

שבת בבוקר נסענו לקיימברידג' הרחוקה והיפהפיה, טיילנו בשווקים וברחובות העתיקים, עברנו ליד האוניברסיטה המוכרת של העיר, קולג'ים שונים (ידעתם שיש כאן מעל ל 50?), עצרנו לראות את העץ של ניוטון, שטנו בנהר קאם המקומי בסירות משוטים

ובעיקר, פשוט נהננו! אחרי יום גשום של אתמול קיבלנו היום מזג אויר מדהים ויפהפה

היום המכתבים שלכם מגיעים לילדים אל תגלו להם עדיין ** יש תמונה על הריצפה של כל המכתבים

21/07/2019

הורים שלנו!

זהו, הרגעים האחרונים של לפני הטיסה, היום היינו בטיול אחרון באולפני הארי פוטר, ראינו איפה היו כל הסצינות המגניבות, הדמויות והעריכה, היה מטורף

עכשיו כבר אחרי כל תהליך הצ'ק אין מחכים לטיסה (וגם לכם)

בהזדמנות זאת, רוצה להודות לכולכם על התמיכה מרחוק, החיזוקים והאהבה, בזכותכם כל זה בכלל התרחש

כבר בדרך להחזיר לכם את היקרים מכל (פייר, התאהבתי, אז זה הולך להיות קצת קשה …)