מסע ילדיכם שיר מויאל 20/7-4/8/19

20/07/2019

שבת שלום הורים יקרים!

מחר אנו יוצאים לדרך, ממליצה לעבור שוב על הרשימת ציוד שקיבלתם במפגש ולוודא שלא שכחתם כלום. בנוסף, לפי תחזית מזג האוויר בלונדון הפכפך…ממליצה לצייד את הילדים עם כמה בגדים חמים.

חוזרת על דברים שנאמרו במפגש:

במהלך השהות במרכז, הדרכונים והדמי כיס של ילדיכם יהיו אצלי בכספת בתוך מעטפה מסודרת של כל ילד.

מזכירה לא לשכוח קפוצ'ון ותיק גב שקיבלתם בגיבוש וכבר שולחת לכם שוב את פרטי הטיסה.

לא לשכוח דרכון

מחכה לכם מחר בטרמינל 3 בשעה 06:15 בבוקר

21/07/2019

הורים יקרים אנו ישובים במטוס, תיכף ממריאים (אייקון של מטוס ממריא) , אעדכן כשננחת, שם יחכה לנו ג'רמי מהמרכז

תמונה מהטרמינל

נחתנו בשלום, הייתה לנו טיסה מעולה

תמונה של כולם במרכז: סוף סוף הגענו! עייפים אך מרוצים"

ערב טוב הורים יקרים

יום ארוך מאחורינו, הגענו למרכז עייפים אך נרגשים. הילדים התמקמו בחדרים, אכלו ארוחת ערב טעימה ומזינה ובעוד כמה דקות יכירו את החברים שאיתם יבלו ממדינות שונות בערב מגבש במיוחד.

מחר יעברו הילדים מבחן שישקף את רמתם באנגלית, ואחרי ארוחת הצהריים נצא להייד פארק ולווסטמינסטר (בניין הפרלמנט והביג בן).

הצוות פה מדהים ויש פה אווירה מעולה, כפי שזה נראה הולך להיות לנו כיף ביותר! אמשיך לעדכן מחר, ליל מנוחה

22/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום הילדים הכירו קצת יותר לעומק את הצוות המקומי והמורים ששיתפו אותם במה שהם הולכים לעבור בשבועיים הקרובים.  הילדים עברו מבחן רמה ואחרי ארוחת הצהריים יצאנו לטייל  בלונדון, הלכנו ברחובות העיר עד שהגענו להייד פארק, שם טיילנו ליד האגם, אכלנו גלידה וראינו את משכנם של הנסיך הארי והנסיכה קייט. הילדים נהנו מאוד ויקנחו היום בדיסקו עם החברים שלהם ממדינות שונות בעולם. מחר מתחילים את שיעורי האנגלית המסקרנים ומשם נמשיך לטייל שוב

23/07/2019

היום התעוררנו ליום חמים שהזכיר לנו את הבית (אייקון של שמש) , הילדים למדו אנגלית בכיתות שלהם. אחרי ארוחת  הצהריים יצאנו לאצטדיון ארסנל המפורסם, הסתובבנו במוזיאון  ובחדרי ההלבשה של השחקנים, בחדרי הצפייה האקסלוסיביים ואפילו במקלחות של השחקנים. עלינו על המגרש ובעיקר צילמנו הרבה תמונות

אחרי ארוחת הערב נגיע לערב זומבים, נגלה את המקומות המסתוריים של המרכז ואת הצוות בימים הפחות טובים שלהם

מחר הילדים ימשיכו ללמוד ולשפר את האנגלית ולאחר מכן ניסע לראות את Hever Castle

24/07/2019

ערב טוב הורים יקרים

היום אחרי הלימודים יצאנו לטירת היבר- טירתו של המלך הנרי השמיני, סיירנו במוזיאון, ראינו דברים יפים ועתיקים ואחר כך טיילנו בגן היפהפה שמסביב לטירה. כרגע אנו בדרכנו חזרה למרכז שם מחכה לנו ערב ברביקיו טעים ומהנה.

מחר נהיה במרכז, הילדים ישתתפו בפעילויות ספורט, יצירה ושחייה.

שיהיה המשך ערב טוב, נמשיך להתעדכן מחר

25/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום קמנו ליום חם במיוחד, היום הכי חם השנה בלונדון! את הבוקר הילדים התחילו עם לימודים כבכל יום ולאחר מכן התקררו עם מגוון פעילויות מים שלא השאירו אף אחד יבש.

לפני ארוחת הערב עברנו פעילויות גיבוש קבוצתיות עם ילדים ממדינות שונות בהן הילדים הכירו אחד את השני טוב יותר והתגבשו. היה מצחיק ומוצלח במיוחד. יש לציין שהאנגלית כבר זורמת להם בטבעיות.

אחרי ארוחת ערב נהנה מערב קרנבל שמח וצבעוני במיוחד.

מחר נחזור לשגרת הטיולים, ניסע למוזיאון מאדם טוסו המפורסם, נטייל בצ'יינה טאון ובעוד אתרים מעניינים. מצרפת תמונות, שיהיה המשך ערב נעים

26/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

אחרי כמה ימים חמים קמנו הבוקר ליום חורפי וגשום (אייקון של ענן עם גשם). אחרי הלימודים יצאנו למוזיאון מאדם טוסו, היה מרשים מאוד, הצטלמנו, ראינו סרט וקנינו כמה מזכרות. לאחר מכן המשכנו לרחוב אוקספורד, טיילנו, קנינו בגדים (מתארים לעצמכם כמה חיכינו לזה?)  ואכלנו (אייקונים של פיצה שימלה ומכנס)

בערב נערוך קבלת שבת קבוצתית שתחבר אותנו קצת הביתה

מחר אנחנו יוצאים מהבוקר לטיול בלונדון, בווסטמינסטר, נראה את ארמון המלכה ואת הביג בן.

שולחת תמונות, שתהיה שבת שלום וסוף שבוע נעים

מתגעגעים ואוהבים

27/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום יצאנו לטיול מהבוקר בלונדון: שטנו בנהר התמזה, ראינו את הביג בן שבעיצומם של שיפוצים, ראינו את ארמון המלכה והסתובבנו במרכז העיר

בערב נאכל על האש בערב ברביקיו

מחר נצא לטיול בקאמדן מרקט ונמשיך לכיכר פיקדילי

שיהיה שבוע טוב, נמשיך להתעדכן מחר

28/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום יצאנו לטייל במגוון מקומות מעניינים כמו: כיכר לסטר, צ'יינה טאון, קובנטגרדן וכיכר פיקדילי.

נהנינו מהמראות, ראינו הופעות רחוב מרשימות, אכלנו וקנינו. חוזרים עכשיו למרכז לערב חידון בינלאומי.

החברים שלנו מספרד וממקסיקו עזבו והפרידה היתה קשה מנשוא

מחר הילדים יחזרו ללמוד ולאחר מכן יצאו לגלריה המודרנית של לונדון.

שיהיה המשך ערב טוב, נדבר מחר

29/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום הילדים חזרו ללמוד בכיתות חדשות עם מורים חדשים (כתוצאה משיפור כישורי השפה חלקם קפצו רמה). בצהריים יצאנו למוזיאון טייט-מודרן: ראינו יצירות אומנות מרשימות ומעניינות . לאחר מכן ראינו את ה Shakespeare's Globe ( באיזורבנקסייד )- תאטרון בו העלה  שייקספיר חלק ממחזותיו במשך שנים רבות. סיימנו בשוק בורה, שם ראינו אוכל מכל העולם אך העדפנו לאכול גלידה קרה וטעימה

בערב נגיע לערב דיסקו, שם הילדים יכירו את כל הילדים שהגיעו אתמול

מחר נהיה ב London eye, ממנו נוכל השקיף על לונדון היפה. שיהיה המשך ערב נעים

30/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

אחרי ערב דיסקו מהנה במיוחד, הילדים קמו ליום חדש שבו הם מחולקים לקבוצות מיקס עם ילדים מיפן, רוסיה וארגנטינה ועובדים על פרוייקט המדינות  אותו יציגו לקראת סופ"ש, בין היתר היום הם אותגרו במשימות משותפות כגון המצאת פרוייקט אישי

לאחר מכן יצאנו ל London eye, אחרי שנרטבנו קצת בגשם עלינו מרוגשים לגלגל, התפעלנו מהנוף, צילמנו סלפיז ( והרבה ), ונהנינו מהחוויה עצמה. אנו מתכוננים לתצוגת אופנה שיש הערב.

מחר נוסעים לקתדרלת קנטרבורי המרשימה

המשך ערב נעים ובטוח

31/07/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום אחרי הלימודים יצאנו לראות את קתדרלת קנטרבורי המרשימה (קתדרלה גותית של הכנסייה האנגליקנית), סיירנו בתוכה, ראינו את הקברים של הכמרים, הנסיכים והאבירים,  ואת ההיכלים העתיקים. לאחר שספגנו קצת היסטוריה מימי הביניים  טיילנו בעיירה, עשינו קצת קניות ונהנינו ממזג אוויר נעים.

עכשיו בדרכנו לערב ברביקיו. מחר אחרי הלימודים יהיה לנו זמן לכדורעף, כדורגל, עריכת סרטי אנימציה  וזמן בריכה.

המשך ערב טוב!

01/08/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום היה רגוע, הילדים למדו ולאחר מכן חולקו לקבוצות פעילויות וחוגים.

אסכם ואומר שכולי גאווה לאחר שראיתי את החבר'ה מציגים את הפרוייקטים שלהם בביטחון עצמי ובאנגלית שוטפת וכל זה אל מול 180 ילדים ולחשוב שעד לפני שבוע וקצת הם התביישו להוציא מילה… המטרה ללא ספק הושגה.

בערב נשתתף בתחרות כשרונות צעירים ונראה להם איך ישראלים יודעים לעשות שמח. כמובן שאשלח סרטון מהמופע שלנו.

מחר הילדים יסיימו את הלימודים, יקבלו תעודות וייפרדו מהמורים. לאחר מכן נצא לטיול עד מאוחר בערב- קאמדן מרקט ופארק סנט ג'יימס.

ערב טוב לכולם!

02/08/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום הילדים סיימו את הלימודים, קיבלו תעודות סיום בטקס מרגש במיוחד (אייקון של ילדה וילד עם כובע קולג'). לאחר מכן יצאנו לקאמדן מרקט, הסתובבנו בשוק הצבעוני והמיוחד ואחר כך עשינו את דרכנו לפארק סנט ג'יימס שם נהנינו מהשמש והבריזה, אכלנו גלידה

מחר ניסע לעיירה אוקספורד – נבקר באוניברסיטה המפורסמת.

שתהיה שבת שלום

03/08/2019

ערב טוב הורים יקרים

היום היינו בעיירה המפורסמת אוקספורד. אוקספורד ידועה בבתיה העתיקים וצריחיה המרובים ובחנויות הקטנות שהמפורסמת בהן היא החנות של אליס (אליס מארץ הפלאות)

טיילנו באוניברסיטה העתיקה ביותר בעולם (ידעתם שלמדו שם 4 מלכים בריטיים, מעל 40 חתני נובל , 25 ראשי ממשלות בריטיים ועוד מפורסמים?)

השכלנו כי מאוניברסיטת אוקספורד יצאויצירות ספרותיות כגון אליס בארץ הפלאות וההוביט

בהמשך הסתובבנו ברחובותיה העתיקים והצרים, במוזיאון הציבורי העתיק בעולם.

כרגע אנו בדרכנו למרכז שם מחכה לנו ברביקיו , לאחר מכן נארוז את המזוודות  לקראת העזיבה מחר. נצא בצהריים להארי פוטר ומשם לשדה התעופה היטרו. הטיסה שלנו אמורה לצאת בשעה 22:30 LY318   והנחיתה בשעה 05:20 של שעון ישראל (ביום שני), כמובן שעד אז אמשיך לעדכן בפרטים.

שיהיה שבוע טוב לכולם

03/08/2019

ערב טוב הורים יקרים

היום קמנו ברגשות מעורבים- שמחים לחזור הביתה אך עצובים להפרד מכולם. אחרי שארזנו את המזוודות לקחנו רגע לכתוב ברכות לכל חברי הקבוצה –זכרונות, מילים טובות וכדומה. לאחר מכן נפרדנו מהמדריכים  בדמעות (חלק מהילדים סירבו לעלות לאוטובוס –אייקון של סמיילי צוחק ) לא לפני שהחלפנו טלפונים ועוקבים באינסטגרם עם חברים ממדינות שונות. עלינו על ההסעה לאולפני הארי פוטר, הסתובבנו וראינו את התפאורה המרשימה וגילינו איך הסרטים נוצרו- היה מרגש.

כרגע בדרכינו לשדה התעופה , אעדכן שנעלה על המטוס. שיהיה המשך ערב טוב, נהיה בקשר

04/08/2019

היי הורים יקרים,

אז עכשיו אחרי שחזרנו בשלום אפשר להגיד שאלו היו השבועיים מוצלחים ביותר , חוויה משמעותית ללא ספק

חייבת לפרגן לילדים שלכם- כולם כאחד וכאחת היו מהממים – ממושמעים, אחראיים, זורמים מגובשים וחברותיים. הצוות מאאוד אהב אותם, הם גרפו המון מחמאות ובצדק. תודה רבה לכם על שיתוף הפעולה, כבר מתגעגעת