מסע ילדיכם נופר פריבמן 2/8-18/8/19

02/08/2019

שלום לכולם!! אני נופר ונפגשנו בגיבוש. אז קודם כל אני זמינה לכם לכל שאלה או בקשה, אז תשמרו את המספר שלי J

הטיסה ממש מתקרבת ומקווה שכולם מתרגשים!! לא לשכוח לצייד את הילדים בבגדים חמים ומטרייה  כי עתיד להיות גשום בשבוע הבא…

אנחנו נפגשים בשעה 06:15 בטרמינל 3 שער D33 בבקשה לא לאחר! כמובן שאם יש בעיה אני זמינה תמיד. כמובן לא לשכוח  תיק, קפוצ'ון ותגים שקיבלנו בגיבוש והכי הכי חשוב: לא לשכוח דרכון

סופ"ש נעים לכולם

03/08/2019

שלום הורים יקרים

כמה תזכורות וטיפים לקראת הטיסה מחר

• מזג האוויר בשבוע הקרוב יהיה גשום, ישנם מספר ימים בהם צפוי להיות טפטוף קל, על כן אנו ממליצים להביא גם בגדים חמים ארוכים ונעליים סגורות.
  • אל תשכחו להביא מגבות (מצעים לא צריך, אנו מקבלים שם)
  • יש לנו שירותי כביסה
  • יש להיות בטרמינל 3 בשעה 06:15 שער D33
  • לא לשכוח דרכונים, תגים, קפוצ'ון ותיק גב אותם קיבלנו בגיבוש
  • מומלץ להביא קצת נשנושים וכריכים מאחר ומצפה לנו יום ארוך

כמובן זמינה לכל שאלה ועניין, גם בשבת.

ניפגש בשדה התעופה

04/08/2019

הורים יקרים, כולנו ישובים במטוס ביחד לקראת המראה, נעדכן שננחת

היי כולם! הגענו בשלום למרכז והתמקמנו… אפילו הספקנו לעבור בסופר הקטנצ'יק הקרוב.

למרות שקיבלנו הכנה  למגורים ברמה המפנקים אנחנו עדיין היינו בשוק מהרמה הסופר גבוהה (אנחנו באטרף של צילומי וידאו פה)

אנו בדרכנו לארוחת הערב, מחר יהיה מבחן רמה בבוקר בו יסווגו את הקבוצה שלנו עם שאר הילדים מהמדינות האחרות לרמות השונות  ואחרי הצהריים נעשה סיור בקיימברידג' באחת מהאוניבסיטאות הוותיקות והיפות פה, הולך להיות לנו כיף לא נורמאלי, יאללה בלאגןןןן

05/08/2019

שלום לכולם! היום עברנו מבחני רמה והיינו בסיור בקיימברידג' ב King's College

שנוסד ע"י הנרי השישי, שמענו הסבר היסטורי על הקולג', את הקתדרלה של הקולג' בנו במשך 100 שנה!!! מבנה היסטורי יפהפה עם ציורים מהתנ"ך

חזרנו למרכז (עדיין משתגעים מהרמה המפנקת), אנחנו אחרי ארוחת ערב טעימה ומזינה, כרגע אנו בערב טריוויה מגניב.

שולחת תמונות

שיהיה ערב טוב

06/08/2019

ערב טוב הורים יקרים!

היום הכרנו חברים חדשים מאיטליה, ספרד ורוסיה, שוחחנו איתם ארוכות ושיפרנו עוד קצת את האנגלית (כיף לא נורמלי להתנהל רק באנגלית), אחרי ארוחת הצהריים נסענו לאולפני הארי פוטר שם היה מפחיד, מדליק, מרגש, מלהיב, אפילו אני חזרתי נרגשת ונפעמת מהחוויה

חזרנו לחגיגת פיצות  ועכשיו בדרך לתחרות כוכב נולד תחזיקו לנו אצבעות

תמונות מהיום הגדוש חוויות בדרך אליכם…

לילה טוב

07/08/2019

ערב טוב הורים יקרים

היום היה יום מקסים, למדנו בכיתות והתחלנו כבר לעבוד על פרוייקטים עם חברים ממדינות שונות, תוך כדי לימדנו אותם קצת מילים בעברית ולמדנו מחלקם כמה משפטים בספרדית, סיפרנו להם על התרבות בישראל והם הזמינו אותנו לבקר אותם בספרד (אייקון של דגל ספרד   ו PEACE).  היה לנו אחה"צ רגוע של כדורעף/כדורסל/ יצירה ואומנות

אחרי ארוחת הערב המזינה והמגוונת יצאנו לשחק עם הקבוצות מהעולם באולינג היה כיף במיוחד, שיהיה ערב מהנה

08/08/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום המשכנו ללמוד בכיתות, יש לציין שרוב הילדים מתחילים לדבר באופן שוטף אנגלית (נדמה כאילו לא היו מחסומי שפה לפני כמה ימים), אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לסיור ב Ely Cathedral– קתדרלה שנבנתה ב 1083, היא בנויה בסגנון אדריכלות רומנסקית, היה מרשים. הערב אנחנו עדיין בעיצומו של ערב קריוקי, אתם בטח מדמיינים לעצמכם שהקבוצה שלנו מישראל הקפיצה את כולם, ואיך אפשר בלי עידן רייכל ועומר אדם? שולחת תמונות וסרטונים. שיהיה ערב טוב לכולם

09/08/2020

ערב טוב הורים שלנו

היום למדנו בכיתות ומיד אחרי ארוחת הצהריים יצאנו סוף סוף ללונדון (לה חכינו כל-כך), עלינו ללונדון איי, קפצנו לארמון המלכה ולקובנטגארדן שם נהנינו ממופע רחוב, חזרנו עם מזכרות וקצת שופינג, חזרנו עייפים אך מרוצים, היה מדהים תיכף אצרף תמונות.

מחכה לנו ערב דיסקו שהספקנו כבר להתייפייף לכבודו

שיהיה ערב טוב

10/08/2019

היום היה יום חופשי מהלימודים

יצאנו מיד אחרי ארוחת הבוקר לטיול יום שלם באוקספורד השלווה, הידועה בסימטאות העתיקות שלה ובגנים הפסטורליים שלה, ביקרנו באוניברסיטה העתיקה ביותר בעולם (לא ויתרנו על סיבוב בגנים הבוטניים ) ובמוזיאון ההיסטוריה של המדע שם ראינו נוסחאות ששוכתבו בכתב ידו של לא אחר מאשר איינשטיין!!! אנחנו בדרך לערב חידונים בינלאומיים

שיהיה לילה טוב

11/08/2019

ערב טוב הורים יקרים,

היום היה יום שכולו הוקדש לפארק שעשועים ת'ורפ פארק, רכבות הרים, רכבות מים, מתקני אבובים, אנגריבירדס לנד (אטרקציות ממשחק המפורסם אנגריבירדס), מכוניות מתנגשות ועוד…בקיצור חזרנו עייפים אך מרוצים לערב סרט שקט ורגוע (היינו זקוקים לשקט אחרי היום הרועש הזה ), שיהיה לכם לילה טוב

12/08/2020

ערב טוב,

היום למדנו בכיתות (חלק מהילדים עברו לרמות אחרות ושונו קצת השיבוצים),

לשיר שלנו היה היום יומולדת והפתענו אותה עם בלונים ועוגות קפקייק אישיות מלאות בשוקולד, עשינו לה שמייח, הבנות המתוקות קישטו לה את החדר בבלונים ענקיים  ופרחים (אצרף סרטונים)

בנוסף היינו היום בסיור בקיימברידג': היינו ב Trinity College , השכלנו  שאייזיק ניוטון והנסיך צ'ארלסהם בוגריטריניטיקולג'.  חזרנו לפעילות של חפש את המטמון בעיר, שבה היינו צריכים להפגין מה למדנו מהסיורים –פייר?  היה מעייף קצת.

עכשיו אנו בדרכנו לערב ומיד אחריה מחכה לנו תחרות כשרנות צעירים

13/08

ערב טוב הורים יקרים!

היום אחרי הלימודים טיילנו בקיימברידג' ושטנו בסירות בנהר קאם היפהפה החוצה את לב העיר קיימברידג', השייט הוא עם מוטPunting, רק באמצעות השייט ניתן לראות את חצרות האחוריים של הקולג'ים (Backs)  היפהפיים. עכשיו אנחנו אחרי ארוחת הערב בדרך לבאולינג שולחת תמונות

14/08

ערב טוב הורים יקרים

היום  קיבלתי משוב מצוות המורים לגבי קצב שיפור האנגלית של כל אחד/ת, ת'אמת שהיה לי רגע של נחת וקצת גאווה לדעת שהקבוצה שלי מתקדמת מדהים ושיתפה פעולה.

כמובן שלמדנו, אחרי ארוחת הצהריים התחלקנו לקבוצות של כדורסל, כדורעף, סנדת יצירה ומשחקי חברה מאתגרים

עכשיו בדרך לערב מיני אולימפיאדה

אחלו לנו בהצלחה

15/08

ערב טוב הורים יקרים

היום אחרי הלימודים היה לנו סיור אופניים בעיר על גדות נהר קאםהיפהפה, חלקנו דיוושנו בהתחלה ללא שום בעיה וחלקנו היו צריכים לתרגל לדווש אבל לבסוף כולנו עמדנו בקצב יחדיו, סיימנו בפארק והשתוללנו בתחרויות של "גלגלון" ועמידת ידיים, צילנו וידאו וקטעים מצחיקים, עכשיו אנו בדרך לארוחת ערב שמיד אחריה אנחנו יוצאים לסרט בקולנוע מחוץ לקולג'

16/08

Graduated

היום היה ממש מרגש היה טקס סיום וחלוקת תעודות עם גלימות וכובעים, הרגשנו ממש כמו סטודנטים גאים שסיימו כמה שנים קשות…(אייקון צוחק)

מרגישים את הסוף וזו שימחה מהולה בהרבה עצב, מרגישים את זה באוויר כבר יומיים…

בצהריים היינו במוזיאון הזיאולוגי בקיימברידג' , ראינו שלדי דינוזאורים ושלדי חיות נוספות, גילנו סיפורי הכחדה, הישרדות ואבולוציה

עכשיו אנחנו בדרך לארוחת ערב עשירה, מיד לאחריה מחכה לנו  ערב דיסקו.

אשלח תמונות

17/08

הורים יקרים

היום היה לנו יום חופש, נסענו אחרי ארוחת הבוקר ללונדון המדהימה, ביקרנו במוזיאון השעווה, עשינו שייט בתמזה, הצטלמנו, רקדנו ברחובות, ביקרנו בשוק הקאמדן, אכלנו גלידות ופיצות, כרגע אנו בדרך לארוחת הערב, מחכה לנו ערב רגוע של צפייה בסרט בתוך הקולג' ופרידה מהחברים ומהצוות, וכמובן להתחיל לארוז כי אין ברירה…

הטיסה שלנו מחר יום ראשון 18/08 יוצאת  בשעה 22:20 מהיטרוLY318

ונחיתה בשעה 05:15 שעון ישראל בשני

כמובן שאמשיך לעדכן

18/08

הורים יקרים,

טוב, אתם בטח מתארים לעצמכם שהיום היה היום הכי לא פשוט, פרידות הן דבר קשה,

סיימנו לארוז אחרי ארוחת הבוקר, החלפנו טלפונים עם החברים ועוקבים באינסטגרם,

עשינו סיור אחרון בקיימברידג'  לקצת שופינג ואומנות רחוב שולחת תמונות, כרגע אנו ישובים במטוס תיכף ממריאים