מסע ילדיכם גון ברד 3/8-18/8/19

03/08/2019

שבוע טוב הורים יקרים

מחר אנו יוצאים לשבועיים מלאים אדרנלין

תעברו  שוב על הרשימת ציוד שקיבלתם במפגש ולוודא שלא שכחתם כלום. ממליצה לצייד את הילדים עם כמה בגדים חמים ומטרייה. לצייד את הילדים ב 2 זוגות נעליים (חלק מהפעילויות יהיו עם מים כפי שדיברנו בגיבוש) , 2 מגבות, סל כביסה רשת/בד מתאם + מטען לטלפון

אפשר לשלוח איתם קצת נשנושים כי מחר מצפה לנו יום ארוך, ביקורות בשדות תעופה, טיסה וכו'

חוזרת על דברים שנאמרו במפגש:

מזכירה לא לשכוח תג זיהוי, קפוצ'ון  ותיק גב שקיבלתם בגיבוש וכבר שולחת לכם שוב את פרטי הטיסה.

לא לשכוח דרכון

מחכה לכם מחר בטרמינל 3 בשעה 06:15 בבוקר

04/08/2019

אנחנו על המטוס, עוד רגע ממריאים! נעדכן כשננחת בלונדון

היי לכולם נחתנו, אנחנו אחרי ביקורת דרכונים (לפני שהגענו לשם כבר חיכה לנו נציג PGL

שליווה אותנו בתהליך ביקורת הדרכונים (איזה שירות כייפי) , שולחת תמונה, תיכף עולים לאוטובוס למחנה

מתחילים להרגיש את לונדון

ערב טוב הורים יקרים!

יום ארוך עבר על הילדים,  התמקמנו במחנה ובחדרים, עשינו סיבוב,  המורים והמדריכים פה זוכרים אותי משנה שעברה והזכירו לי כמה עקשנית אני יכולה להיות

סיימנו מבחן (שהיה הרבה יותר רציני משנה שעברה…)מחר בבוקר יודיעו לנו על הקבוצות שיבוץ לכיתות. אנחנו אחרי ארוחת ערב מזינה וטעימה, חשבתי שהילדים יהיו עייפים אחרי היום הזה אבל תראו אותם

05/08/2019

אז מה היה לנו היום? הילדים התחילו בפעילויות האקסטרים, אחת שנקראת "באוויר הפתוח" והשנייה ירי בחץ וקשת. התחילו בשיעורי האנגלית ומתחילים להתיידד עם תלמידים ממדינות אחרות. מחר צפוי לנו יום טיול לעיירה קנטרברי, הילדים צפו בסרטון באנגלית על העיירה ועל מה שניתן לראות בה. מזכירה שאני זמינה 24/7 לכל בעיה ושאלה. ערב טוב 🙏

06/08/2019

ערב טוב, היום טיילנו בעיירה קנטרברי, ראינו את תיאטרון מרלו וסיירנו באחת הקתדרלות העתיקות של בריטניה, היה לילדים זמן חופשי לקניות ולנשום קצת אוויר שופינג. מחר חוזרים ללימודים ולאקסטרים, אשלח תמונות 🤗*

חלקנו מתאהבים באנגלית שלא מפסיקים לדבר גם בינינו

בדרך לערב חידונים בינלאומי

שיהיה לילה טוב ושקט

07/08/2019

חזרנו היום לשגרה ומחר כבר יוצאים שוב לטיול. היום הילדים חזרו לפעילויות האקסטרים- אומגה, קיר טיפוס ושייט בקאנו. כרגע בפעילות ערב ספורטיבית כפי שניתן לראות בתמונה ומחר מטיילים לעיירת החוף ברייטון. שלחתי לילדים תמונות וסרטונים שצילמתי במהלך היום.

🙏 לילה טוב.

08/08/2019

ערב טוב הורים יקרים! היום טיילנו בעיר ברייטון, עיירת חוף תיירותית במשך חצי יום ובחצי היום השני הילדים חזרו ללמוד אנגלית, כפי שניתן לראות האנרגיות פה בשיא, אנחנו בערב קומזיץ בכיכובם של הנערים שלנו, מנגנים בגיטרה, שרים ומגשרים על פערי השפה והתרבות. עוד רגע ואנחנו סוגרים שבוע במחנה ומחר הם מציגים פרזנטציות בכיתות. המשך ערב נפלא 🌻

09/08/2019

הורים יקרים, שבת שלום מאנגליה! היום הילדים הציגו פרזנטציות בכיתות הלימוד וגם נהנו מפעילויות האקסטרים,  חייבת לציין שהייתי הכי גאה בהם כשהציגו את הפרזנטציות (קיבלתי משובים חיוביים מהצוות הפדגוגי, ארחיב בהודעה פרטית)

היום בערב מצפה לנו מסיבת ריקודים לסיום השבוע הראשון! 🥳 ומחר אין לימודים! רק אקסטרים 🙂

10/08/2019

איזו שבת עברה עלינו, היום היו לנו רק פעילויות! בגלל מזג האוויר הפרוע נשארנו עם הרגליים על הקרקע (יחסית) אך בכל זאת הצלחנו לאתגר את הילדים. רובה אוויר, מסלול מכשולים והרבה מאוד עבודת צוות. מחר חוזרים ללימודים ולאקסטרים, נמשיך לעדכן ☺

בדרך ליריד לילה

שבוע טוב.

הקשת בענן יצאה למעננו

11/08/2019

שבוע טוב! היום חזרנו ללימודים,  הייתה לנו תחרות קליעה לסל תוך כדי קפיצה בטרמפולינה (Aeroball) וגם פעילות ניווטים. מחר מתערבבים עם שאר הקבוצות הנוכחות במחנה ומתחילים לעבוד על פרויקט חדש לסוף השבוע, נוסף על כך יהיו לנו פעילויות אקסטרים וביום שלישי נוסעים ללונדון 🎡🏫

12/08/2019

מה היה לנו היום? בניית רפסודות (שהתפרקו כמובן ובסופו של דבר כל הילדים היו במים ומסלול חושי בחושך מוחלט וקצת בוצי! בנוסף שיעורי אנגלית ועכשיו בדרכנו לפעילות ערב. מחר נוסעים ללונדון, ההתרגשות באוויר והילדים מצפים לכך. שיהיה ערב נפלא

13/08/2019

לונדון כן חיכתה לנו!! עלינו על הגלגל הענק של הלונדון איי ותצפתנו על כל העיר, התבאסנו שהביג בן בשיפוצים, ראינו את חצר בית המלוכה והבית עצמו, אך המלכה לא יצאה לנופף לנו לשלום. קינחנו ב2 אתרי קניות מפורסמים (רחוב אוקספורד וקובנטגארדן)  וחזרנו חזרה למחנה. השמש יצאה לקראתנו והיה יום מוצלח עם מזג אוויר נפלא. מצפה לנו עוד פעילות ערב ומחר חוזרים ללימודים ולפעילויות האקסטרים. המשך ערב נפלא!

14/08/2019

אז מה היה לנו היום? חזרנו ללימודים, עובדים על הפרזנטציה הבאה במרץ. חוץ מזה היו לנו 2 פעילויות: סולם יעקב וסייף, כפי שניתן לראות בתמונות. מחר לומדים ולאחר ארוחת הצהריים נצא להכיר את העיירה הייסטינגס,

אנחנו בדרך לערב מדורות מגבש

לילה טוב ❤

15/08/2019

היום היינו בהייסטינגס וביקרנו במוזיאון הדייג שבעיירה, היה לנו זמן אחרון לקניות (חוץ מהדיוטי פריי כמובן) והילדים כבר מתחילים להרגיש את הסוף. בנוסף לזה היו לנו הבוקר לימודים, הזדמנות אחרונה להתכונן לקראת הפרזנטציות מחר 💃💃

16/08/2019

הורים יקרים,

קיבלנו את התעודה!!!! היה יום עמוס בחוויות, הנדנדה הענקית, קפיצה לטרפז ואיך לא, הפרזנטציות האחרונות 🤩 מיד אשלח לכם את הסרטונים של הילדים. מצפה לנו עוד ערב ריקודים ואריזות אחרונות. מחר נפרדים מהמחנה ונוסעים לטורפ-פארק להשתולל ואחריו מיד לשדה התעופה. שתהיה שבת של שלום

מרגישים את הסוף באוויר, לצערנו, שולחת לכם את פרטי הטיסת חזור

ממריאים מחר בערבמספר טיסה: LY318

ממריאים מהיתרו בשעה 22:20 שעון אנגליה 🛫

ונוחתים בארץ בשעה 5:15 שעון ישראל. 🛬

כמובן שאעדכן כשנהיה על המטוס וגם כשננחת.

17/08/2019

Time to say goodbye   עם תמונה שלהם עוזבים את המחנה

הורים יקרים!

מעדכנת שאנחנו אחרי צ'ק אין, קונים מתנות אחרונות בדיוטי פרי וממש מתרגשים לחזור הביתה!

אנחנו על המטוס, מוכנים ומתרגשים להמראה 🤩 נעדכן כשננחת בארץ. בינתיים, לילה טוב 😴

הורים יקרים, נשמע שהטיסה שלנו קצרה מהרגיל לפי מה שאומר הקברניט, 3:50 שעות. אנא התעדכנו באתר הנחיתות של נתב"ג בנוגע לשעה סופית. לילה טוב.

נחתנו בזה הרגע, נפגש 🤩

18/08/2019

הורים יקרים, תודה גדולה על הזכות להיות שבועיים שלמים עם האוצרות שלכם, תודה שסמכתם עליי וגיביתם אותי, שיתפתם פעולה והייתם לי לעזר כשצריך.

הילדים שלכם פשוט מקסימים! כל אחד ואחת תרמו לקבוצה הזו רבות ועיצבו את החוויה הזאת ללא פחות מאדירה!!