צוות סילבוס
צוות סילבוס

מאיזה גיל כדאי להירשם לסאמר סקול?

תוכן עניינים

מרכזי סאמר סקול בינלאומיים הם נהדרים. הם מעניקים לילדכם חווית קיץ איכותית על ידי חשיפה לילדים ממדינות ותרבויות שונות. חוויות אלו יכולות להיות מתגמלות גם בטווח הארוך מכיוון שהן עוזרות לילדכם לצמוח ולפתח מיומנויות חדשות שיועילו לו בעתיד. החל משיפור השפה האנגלית, דרך פיתוח העצמאות והביטחון העצמי ועד המפגש עם התרבויות השונות אותן הוא ילמד להכיר בסאמר סקול. אבל יש גם חששות לגבי תוכניות קיץ בינלאומיות. האם עדיף להירשם בגיל צעיר יותר? אם אתה רוצה ללמוד עוד על סאמר סקול בהקשר של גילאים מומלצים, עיין במאמר זה.

באופן כללי, בית הספר לקיץ מתחיל בסוף האביב ונמשך רוב הקיץ. זוהי תוכנית של שבוע לפני ואחרי כל יום לימודים מתוכנן. ילדים יכולים להשתתף גם במהלך החופש שלהם מבית הספר כדי לפצות על ימים שהוחמצו בתקופות אלה. הגיל הנפוץ ביותר בו ילדים נכנסים לסאמר סקול הוא בסביבות גיל 7 או 8. בארצות הברית, במדינות רבות, בתי ספר יציעו מדי פעם בית ספר לקיץ במהלך הקיץ. לדוגמה, בית ספר עשוי להציע תוכנית של שישה שבועות במהלך יוני ויולי. יתכנו גם תוכניות לילדים שאינם יכולים להשתתף בימים שבהם בית הספר סגור עקב חגים או מזג אוויר סוער.

סאמר סקול הוא דרך מצוינת להעסיק ולבדר את הילדים. אבל מתי כדאי לרשום אותם לסאמר סקול?

ישנם גורמים רבים שקובעים מתי לשלוח את ילדכם לסאמר סקול. גיל הילד הוא אחד הגורמים החשובים ביותר.

שליחת ילדכם לסאמר סקול היא החלטה גדולה ועליכם לקחת בחשבון את כל הגורמים.חלק מההורים מאמינים שילדים צריכים ללכת לסאמר סקול בגיל שש או שבע, בעוד שאחרים חושבים שזה מוקדם מדי עבורם. יש הורים שרוצים שילדיהם ילמדו בסאמר סקול בחו"ל עוד מגיל צעיר, בעוד שאחרים חושבים שזה יקר מדי ומיותר. יש הורים שרוצים שילדיהם ילמדו אנגלית, צרפתית, ספרדית או שפות זרות אחרות במסגרת בית ספר הקיץ ואחרים מאמינים שזה לא הכרחי עבורם. יש הורים שלא ששים לשלוח את ילדיהם לפנימייה במהלך הקיץ. לאחרים יש סיבות משלהם לא לשלוח ילד מהבית. חלק מההורים גם לא יודעים איך הם יכולים להרשות לעצמם את זה. . כשזה מגיע להחלטה לאן לשלוח את ילדם לבית ספר קיץ, אין תשובות נכונות או לא נכונות. עם זאת, כמה סיבות שהורים נותנים לא לשלוח את ילדיהם מהבית הן בגלל שהם לא יכולים להרשות זאת לעצמם, הם רוצים שהם ילמדו שפה זרה וילמדו משהו שאינו הכרחי כמו מיומנויות מחשב.

ההמלצה הנפוצה לגיל המתאים ביותר להירשם ללימודי קיץ היא כאשר ילד יגיע לגיל 9, או בערך באותה תקופה. ילדים בגיל זה הופכים לעצמאיים יותר, לוקחים חלק בפעילויות ללא השגחת הורים ומתארחים בבתי חברים אם הוריהם מאפשרים זאת. אנו מרגישים שזה הזמן הטוב ביותר להתחיל לשקול השתתפות בסאמר סקול. למרות שמומלץ שילדך יהיה בן 9 לפחות לפני שליחתו לקייטנה באופן עצמאי, עליך להעריך את מצבך האישי ולראות אם הוא עומד בדרישות האחרות. לדוגמה, ייתכן שתרצה לחכות עוד קצת אם ילדך בן ה-7 עדיין צעיר מדי. זה תלוי במידה רבה באיזו מידה אתה מכיר את הילד, כמו גם באישיותו ובמצבו הנפשי. עם זאת, קייטנות קיץ אינן מומלצות למי מתחת לגיל 5 שכן הם עדיין צעירים מדי ואינם מוכנים לפרידה ארוכה מהוריהם.

כיצד נדע אם הילד שלנו כבר מוכן לסאמר סקול?

חשוב לדעת שלכל ילד יש צרכים ויכולות שונות. חלק מהילדים מוכנים לבית ספר קיץ בגיל 5, בעוד שאחרים עשויים שלא להיות מוכנים עד גיל 8 או 9. הדרך הטובה ביותר לדעת אם ילדכם מוכן לסאמר סקול היא על ידי התבוננות בהם במסגרות חינוכיות אחרות כמו גן ילדים או גן. ההחלטה לרשום את ילדכם לסאמר סקול היא החלטה גדולה. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת עבורם להקדים את בני גילם, אבל זה יכול להיות גם בזבוז זמן וכסף אם הם לא מוכנים. ישנם גורמים רבים (חוץ מהגיל כמובן) שיש לקחת בחשבון לפני שמחליטים אם ילדכם צריך להשתתף בסאמר סקול או לא. חלק מהגורמים החשובים ביותר הם הביצועים האקדמיים שלהם, הכישורים החברתיים שלהם ורמת מעורבות ההורים. הוא האם לילדך יש לקויות למידה או קשיים כלשהם, כגון דיסלקציה או ADHD. אם לילדכם יש ליקויי למידה או קשיי למידה, יכול להיות שיהיה לו כדאי לעבוד על החולשות שלו עם מורה במקום ללכת לבית הספר שבו הם עלולים להרגיש נבוכים מהמוגבלות שלהם ולהיאבק עם הנושא.

לסיכום

לסיכום, חשוב לציין שההחלטה להירשם ללימודי הקיץ אינה שחור ולבן. יש הרבה דברים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו ועלות ההרשמה צריכה להיות בראש הרשימה שלך. חשוב שתשקול אם העלות תעלה על היתרונות שלה עבורך כפרט.

הירשמו עוד היום
למועד הבא

תודה על פנייתך
נציג יצור עימך קשר
בהקדם האפשרי