צוות סילבוס
צוות סילבוס

איך לעזור לילדים ללמוד אנגלית? והאם זה בכלל אפשרי?

תוכן עניינים

ילדים הם העתיד של המדינה שלנו ועלינו לוודא שהם מצוידים היטב במיומנויות שהם צריכים כדי להצליח. השפה האנגלית היא אחת המיומנויות החשובות ביותר שילדים צריכים ללמוד. במאמר זה, נדון כיצד תוכל לעזור לילדך ללמוד אנגלית. הצעד הראשון הוא לוודא שלילדכם יש הבנה טובה של שפת האם שלו לפני שהוא מנסה ללמד אותם אנגלית. זה יעזור להם להבין מה הם לומדים וזה גם יעזור להם עם ההגייה שלהם כשהם מדברים באנגלית. השלב הבא הוא למצוא מורה או מישהו שיכול ללמד אותם אנגלית באופן אישי. כך ילדכם יכול לקבל משוב ממומחה ויהיה לו קל יותר ללמוד ממישהו קרוב במקום פשוט לקרוא על זה באינטרנט. בעולם הדיגיטלי של היום, אנגלית הפכה לשפה החשובה ביותר לילדים ללמוד. הבנה טובה של השפה האנגלית לא רק עוזרת להם להצטיין בלימודים אלא גם בקריירה שלהם. עצם המחשבה שילדכם לא יוכל לתקשר עם אנשים במדינות אחרות רק בגלל שהם לא יודעים להגיד משהו באנגלית היא קורעת לב.

נעבור לשיטות הפרקטיות

ישנן דרכים רבות לעזור לילדך ללמוד אנגלית. הצעד הראשון הוא לוודא שאתה מדבר אנגלית בבית. זה ייתן לילדכם התחלה בכל הנוגע ללימוד השפה וגם יעזור לו לקלוט ניואנסים בדרך שאתם מדברים.

דרך נוספת היא לקרוא ספרים באנגלית עם ילדכם. זה יעזור להם ללמוד מילים חדשות ולשפר את כישורי הקריאה שלהם. אתה יכול גם להשתמש באפליקציות, משחקים וכלים טכנולוגיים אחרים כדי ללמד את ילדך אנגלית.

חשוב ללמד את ילדך אנגלית מגיל צעיר. זה יעזור להם בעתיד כשהם מחפשים עבודה או הולכים לבית הספר:

1) קרא ספרים יחד עם ילדך באנגלית.

2) צפו בסרטים ובתוכניות טלוויזיה באנגלית עם כתוביות.

3) האזן למוזיקה באנגלית ושיר יחד עם המילים. לעזור לילדך ללמוד.

4) שחקו משחקים באנגלית עם ילדכם כדי לעזור להם ללמוד את השפה.

5) דבר עם ילדך באנגלית ככל האפשר.

כיצד סאמר סקול יעזור לך לשפר את האנגלית של ילדך?

סאמר סקול יכול להיות חוויה מאוד חשובה עבור ילדכם, מכיוון שהוא יעזור להם לפתח את כישורי האנגלית שלהם ולהנות מאוד לעשות זאת. ילדים שקועים בסביבה שבה הם יכולים ללמוד ולשפר את כישורי האנגלית שלהם באמצעות פעילויות אינטראקטיביות. זה נמשך כבר למעלה מ-10 שנים ואלפי ילדים נהנו מכך. הסאמר סקול של סילבוס מציע מגוון תכניות לילדים בגילאי 3-12. תוכניות אלו נועדו לעזור להם לשפר את כישורי האנגלית שלהם בדרכים שונות, כגון באמצעות משחקים, שירים ואומנויות ומלאכות.

סאמר סקול הוא מקום בו ילדים יכולים ללמוד אנגלית בסביבה סוחפת. קיימות בו מגוון תכניות לימוד שנועדו לעזור לילדים לשפר את כישורי האנגלית שלהם. בתי ספר לקיץ עשויים לתת לילדים דרכים שונות ללמוד אנגלית, כולל טבילה בשפה.

חלק מהשיטות בהן הם משתמשים כוללות:

– סביבת למידה סוחפת

– שיעורים אינטראקטיביים

– פעילויות ומשחקים מהנים

-חידונים

-פרויקטים מיוחדים

-מצגות

-משימות כתיבה

המטרה של טבילה בשפה היא לשפר את כישורי השפות הזרות של אדם מבלי לבזבז על כך יותר מדי זמן. אם ילד מוקף באנשים הדוברים את שפת היעד שלו, הם יתחילו להבין את ההבדל בין מילים בשפת האם שלהם ושפת היעד, גם אם הם עדיין לא יכולים לדבר.

לסיום

ללמוד שפה חדשה זה תמיד קשה. אבל בית הספר לקיץ באנגלית מודרנית כאן כדי לעשות את זה קל ומהנה עבור כל הלומדים.

הירשמו עוד היום
למועד הבא

תודה על פנייתך
נציג יצור עימך קשר
בהקדם האפשרי